2015. december 16., szerda

Értékeld 2015-öt és tervezd meg 2016-ot!

Nem először reklámozom a YearCompass Évrendező munkafüzetetét, tavaly is írtam róla egy bejegyzést, két személyes sztorival. Az idei évemet is ezzel terveztem, és most is bevált. Az élet több területén tűztem ki célokat és határoztam meg prioritásokat. Azokon a területeken, ahol otthonosabban mozgok, a kitűzött célok teljes mértékben megvalósultak, az ismeretlenebb tengereken pedig határozottan és egyértelműen sikerült a célok irányába elmozdulni, még ha nem is teljesült minden a 12 hónap alatt. Tehát ismét igazolta az élet, hogy volt értelme rászánni egy-két órát a dologra.


Tavaly ilyenkor egyébként azt is beleírtam decemberre, hogy a Act2Manage mobilapplikáció elkészülését és piaci bevezetésének első hat hónapos eredményeit Londonban fogjuk ünnepelni céges karácsonyi vacsorán, mert meg fogjuk érdemelni. Akkortájt még leginkább poénként hangzott el az ötlet. Aztán ez is megvalósult a múlt hétvégén, háromszorosan, ahogy illik, Fuller's London Pride sörrel alaposan átitatva. :-)

Nem panaszkodik. Nem jajveszékel. Letölti, kitölti, megvalósítja, beleizzad, lezuhanyzik, örül. Ilyen egyszerű.

Amúgy tavaly már 150 ezren letöltötték az évrendező cuccot (8 nyelven), idén pedig már 14 nyelven elérhető. Arra persze rettentő kíváncsi lennék, hogy ki tölti ki eszperantóul. Biztos az eszperantók. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.