2012. január 26., csütörtök

Esemény-ajánló: Mentoring 2012-ben Magyarországon

A mentoring egyik definíciója szerint személyes fejlesztő kapcsolat, melynek során egy tapasztaltabb vagy több tudással rendelkező ember segít egy kevésbé tapasztalt vagy kevesebb tudással bíró személyt. Mindez történhet informálisan, vagy szervezeti keretek közt. Hatalmas segítség egy kezdő, újonnan belépő vagy más munkakörbe kerülő kollégának, ha valaki támogatja kérdésekkel, válaszokkal, akár tanácsokkal, ismeretekkel vagy kapcsolatrendszerének felhasználásával. Ha valakinek megadatott ilyen lehetőség, általában hálával gondol vissza mentorára.

Herneczki Katalin executive coach kolléganőmmel, a COLAS Hungária Zrt. stratégiai igazgatójával tartottuk a Coaching szemléletű vezetés és Mentoring modult a KPMG-BME Akadémia Executive Coach és Mentor Akadémiáján, amikor egy résztvevő megjegyezte: "Nagyon szép dolog ez a mentoring, de mennyire történik ez a mai magyarországi vállalatoknál?"

Van, ahol történik, méghozzá meglepően fejlett rendszerek működnek, akár évek óta a hazai gyakorlatban. Néhány hete részt vettem a KPMG-BME Akadémia képviseletében a Mentor Oscar pályázat zsűrijében, ahol igen meggyőző pályamunkákat ismerhettem meg.

A KPMG-BME Akadémia következő Coaching szakmai reggelijén, 2012. február 15-én Herneczki Katalin tart igen érdekesnek ígérkező előadást Mentoring 2012-ben Magyarországon címmel. Regisztráció ezen a linken lehetséges. Én ott leszek.

1 megjegyzés:

  1. Megyek én is :-)
    Érdekes téma a mentoring.
    Én még nem láttam JÓL működő rendszert.
    Érdekelne egy élő példa.

    Zoli

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.