2010. március 25., csütörtök

Indulás

Szóval 2010. március 25-én úgy döntöttem, hogy elindítom a Tudatos Vezetés blogot. Az inspirációt régi egri évfolyamtársam, a cégeladással és cégértékeléssel foglalkozó Honfi Gábor adta. Az elmúlt 15 hónapban igen intenzíven foglalkoztam vezetéssel és felnőttek tanulásával kapcsolatos könyvek olvasásával. Nagyjából minden héten elolvastam egyet. Ezt a tevékenységet most is folytatom. Arra gondoltam, hogy ezen a blogon megosztom az olvasmányaim legérdekesebb tanulságait. Remélem egyszer más is hasznosnak fogja találni.

2 megjegyzés:

  1. Tisztelt Tamás !

    Közgazdászként, kontrollerként dolgozva olvasom kb. hetente a blogját: köszönet érte, nagyon tartalmas és hasznos ! További sok sikert és hasznos olvasmányokat, amiket megoszthat velünk !

    Üdvözlettel: Gy Gábor

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gábor!

    Köszönöm a visszajelzést, örülök neki!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.