tag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post6901139272811155558..comments2023-06-15T11:23:24.235+02:00Comments on Tudatos Vezetés: "És nem elég akarni: de tenni, tenni kell!"*Cservenyák Tamáshttp://www.blogger.com/profile/02971160353941531915noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post-20787434596130469632014-01-27T11:20:32.708+01:002014-01-27T11:20:32.708+01:00még egy idézet a jelzett linkről:
"És azt is...még egy idézet a jelzett linkről:<br /><br />"És azt is elmesélte – szerényen előadott, élvezetes – előadásában, hogy bizony az ő első üzleti ötlete és próbálkozása sem jött be, bukás lett belőle. És – többek között – pont arról ismerszik meg a vállalkozó, hogy kibírja-e a vereségeket"<br /><br />Ezt még annyival egészíteném ki, hogy azon az előadáson, ahol én voltam, volt még egy gondolata, ami nagyon benne ragadt a fejemben. Valahogy úgy hangzott, hogy sok vállalkozó panaszkodik, hogy nem jut forráshoz az ötletéhez. Erre Bojár azt mondta, hogy egyrészt nagyon sok forrás van a piacon, ami keresi az életképes vállalkozókhoz, vállalkozásokhoz az utat, másrészt, az a vállalkozó, aki nem tud pénzt, forrást szerezni, az nem vállalkozó. Mert a vállalkozó egyik legfontosabb feladata pont ez.<br /><br />( ja és még azt is mondta Bojár Gábor, hogy minden előadáson ugyanazt adja elő :-) )<br /><br /><br />rakiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post-30893887560168708322014-01-27T11:15:05.432+01:002014-01-27T11:15:05.432+01:00"Munkám során gyakran előfordul, hogy a vezet..."Munkám során gyakran előfordul, hogy a vezetőknek abban kell segíteni, hogy (miként Dobay kolléga szokta mondani) a "tudja" és a "csinálja" közötti szakadékot áthidaljuk." <br /><br />ha jól értem, akkor itt kb erről van szó: "A goal without an action plan is a daydream". Ha ezt sikerül az emberek fejébe valahogy belevinni, példákkal vagy mással segítve, ha ezt megértik, akkor azzal lehet változást elérni.<br /><br /><br /><br /><br /><br />"Számos esetben nem is az eredeti ötletből lesz nagy durranás, hanem abból, amikor valaki azt továbbfejleszti vagy más kontextusban felhasználja"<br /><br /><br />Erről Bojár Gábor jut eszembe. Egyik előadásán hallottam tőle ezeket a gondolatokat, most rákeresve találtam is erről valamit:<br /><br />"Érdemes tehát odafigyelni Bojár Gábor gondolataira. Szerinte az ötlet maga irreleváns. A világ legsikeresebb IT cégei semmi merőben újat nem csináltak. Általában megvalósították valaki másnak az ötletét. Véleménye szerint az új ötletek 90%-a nem válik be. Nem a nagy ötlet a lényeg, hanem az ötletelés képessége a fontos, a kreativitás. Az első után még sok ötlet kell a sikerhez"<br /><br />http://evinet.hu/2011/06/uzleti-otlet-mindenek-felett/<br /><br /><br />rakiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post-63810215960956983482014-01-24T15:28:13.947+01:002014-01-24T15:28:13.947+01:00A Xerox különösen jó példa, megvolt náluk már az a...A Xerox különösen jó példa, megvolt náluk már az ablakozós technika és az egér is, mégsem ők profitáltak belőle.Jozsef Petrenyihttps://www.blogger.com/profile/03878460886767328973noreply@blogger.com