tag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post4480281715603549978..comments2023-06-15T11:23:24.235+02:00Comments on Tudatos Vezetés: Két emberi tulajdonság, amit érdemes figyelembe venniCservenyák Tamáshttp://www.blogger.com/profile/02971160353941531915noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post-67535097852341917542014-02-24T12:00:28.943+01:002014-02-24T12:00:28.943+01:00Köszi, ez is nagyon jó példa! :-)Köszi, ez is nagyon jó példa! :-)Cservenyák Tamáshttps://www.blogger.com/profile/02971160353941531915noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1142559315236419428.post-42336333014435876102014-02-24T09:50:09.193+01:002014-02-24T09:50:09.193+01:00Ismét csak Yo! A cikkedről eszembe jutott a belső ...Ismét csak Yo! A cikkedről eszembe jutott a belső szolgáltatókkal kapcsolatos felméréseink egyik visszatérő tapasztalat. Ezeknek a felméréseknek a célja, hogy megtudjuk, mik a valós elvárások az adott nagyvállalat IT-s csapatával, pénzgyi osztályával vagy a jogi osztályával stb. kapsolatban. Merthogy mindig csak sürgetik őket, meg soha nem adnak választ elég hamar... Nos, a sztenderd ügyfélkérés a következő: "Értem, hogy sok helyről kapnak feladatot, és nem tudnak nekem mindig ugrani. Nekem az a legfontosabb, hogy 1) a kérésem fogadását igazolják vissza 2) mondják meg, hogy mikorra várható a kérésem elvégzése. Így én is tudok ütemezni. És tudom jelezni, ha tényleg sürgős. De legtöbbször azért vagyok türelmetlen, mert nem tudom, meghallottak-e és hogy mire számíthatok." <br />Máté Barbarahttp://www.ascon.hunoreply@blogger.com